20181118-IMG_2610-lang

3 vragen om je ideale klant te bepalen

Bij welk type klant voelt het alsof je energie “JA” zegt?
Nadien voel je je enthousiast. ⁠ Bruisend. ⁠ Je wilt meer van dat.⁠

Dit is zijn jouw ideale klanten.
Hier ga jij je op richten als een 🌻 naar de ☀️

1. Bij welk type klant krijg jij energie?⁠

2. Welk type klant is bereid te betalen voor jouw waarde?⁠

3. Welk type klant kan jij goed van dienst zijn, op een manier die bij jou past?⁠

Waarom jouw ideale klanten kennen belangrijk is

Bij sommige klanten voelt het na een contact alsof je vleugels hebt. Alsof jouw hele lijf zegt “JA! Hier wil ik meer van. Dit is waarom ik doe wat ik doe.” Hier wil ik mee verder.
“Hier is een match tussen mijn expertise en mijn eigenheid, en de behoeftes en verlangens van mijn klant.”

🎯 Dat is je ideale klant. Die wil je aantrekken. ⁠
Op dat type klant ga je je marketing vormgeven.⁠

Er zijn ook andere klanten. Waarbij je voelt dat je nadien moet bekomen, alsof je uit balans bent, soms dagenlang. Je voelt je moe. Leeg. Alsof je veel meer gegeven hebt dan je in de wisselwerking terugkrijgt.

✅ Sommige mensen matchen met jouw energie.
❌ Andere niet.

✅ In contact met bepaalde klanten ga je buzzen en beamen van energie.
❌ In contact met andere klanten voel je je leeggezogen.

✅ Van sommige klanten word je goed gezind.
❌ Van andere klanten word je slecht gezind.

 

Met behulp van je branding kan jij ervoor zorgen dat je meer ideale klanten aantrekt.
Die kanten waar je energie van krijgt.

Meer ideale klanten aantrekken

Met behulp van je branding kan jij ervoor zorgen ⁠
✅ dat jouw (potentiële) klant jou ziet hoe jij gezien wilt worden, ⁠
❌ of dat jouw (potentiële) klant je ziet zoals je niet gezien wilt worden.

Dit doe je aan de hand van de kleuren die je gebruikt, ⁠de woorden die je kiest,⁠ het lettertype dat je toepast, ⁠en de afbeeldingen die je invoegt.
Dit doe je ook door duidelijk te maken waar je voor staat, ⁠en door een zo aangenaam mogelijke klantervaring te creëren.

De juiste klanten aantrekken en je sterk neerzetten in de markt zodat je jouw missie voluit kan leven?⁠

⭐ Ga communiceren. ⁠
🌟 Je marketing in handen nemen, ⁠
💕 Verbinden. ⁠
💕 Van hart tot hart.⁠

Meer likes, of meer ideale klanten?

Volgers die toenemen streelt het ego.
Ik vind het fijn om likes te ontvangen; het bevestigt dat anderen me leuk vinden en dat… vind het meisje in mij tof.
Dat meisje… is ook gretig naar meer bevestiging. Ze reikt haar handen uit naar meer.

Maar… Met likes kan je geen facturen betalen.

Werken met ideale klanten geeft diepere voldoening. Alsof ik op de juiste weg ben.
Het doet me vooruit kijken, gericht, in plaats van schichtig rondom.
Die samenwerkingen geven energie, ze voeden en ze voelen fijn op de langere termijn.

Met volgers bouw je een profiel,
Met klanten bouw je een onderneming.
Met ideale klanten bouw je een onderneming die je voldoening schenkt.

Kies dus bewust waar je jouw focus legt:

Meer volgers, meer likes, of meer ideale klanten?

Gratis e-book

Wil je meer weten over hoe je jouw branding kan inzetten om meer ideale klanten aan te trekken?

Die klanten waar je energie van krijgt?

Download hieronder mijn gratis e-book:

Gratis e-book hoe krijg je meer ideale klanten - Veerle Vandeput

Gratis e-book

Hoe krijg je meer ideale klanten?

Je ontdekt in mijn gratis e-book:

  • Wat je kan aanpassen in jouw branding zodat je meer ideale klanten aantrekt
  • Wat jouw merk sterk en herkenbaar maakt
  • Hoe je jouw ideale klant kan bepalen in 3 stappen
  • Hoe je een gratis weggever kan creëren die een ideale klant-magneet is.
Please enter your name.
Please enter a valid email address.
Something went wrong. Please check your entries and try again.